mrshabake2
فروش تجهيزات شبكه

با توجه به اهميت داده ها و اطلاعات براي سازمان ها، كاربران و كسب و كارهاي متفاوت و از طرف ديگر با توجه به پيچيدگي و توسعه تهديدات و حملات، فايروال اهميت بسيار بالايي براي شبكه و سيستم شما دارد، اين محصول امنيتي در حال توسعه و پيشرفت روزافزون است تا بتواند امنيت را در سطح شبكه و زير ساخت هاي شما بالا ببرد.

فايروال فورتي نت Fortigate FG-30E يكي از مهم ترين و كاربردي ترين محصولات شركت فورتي نت است كه امروزه در بازار تجهيزات شبكه به فروش مي رسد. اين محصول داراي ويژگي هاي مختص به خود است كه آن را از ساير مدل ها متمايز مي سازد و در ادامه به بررسي آن ها خواهيم پرداخت.

منبع : خريد فايروال فورتي نت Fortigate FG-30E

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ ] [ ۰۹:۲۹:۰۵ ] [ رقيه وحدتي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی